Kioski interaktywne to rozwiązania samoobsługowe, które zapewniają odbiorcom atrakcyjne treści i informacje cyfrowe za pośrednictwem przyjaznego interfejsu. Wszystkie infokioski zamontujemy ci właśnie my. Ten rodzaj rozwiązania samoobsługowego ma wiele zastosowań i korzyści i może być używany do różnych celów, w tym do sprzedaży detalicznej, płatności rachunków gotówką lub kredytem, ​​znajdowania drogi, turystyki, udostępniania informacji i innych. Kioski interaktywne mogą również łączyć się z Internetem i mogą działać jako cyfrowe oznakowanie, gdy nie są używane. Zawartość kiosku i oznakowania jest w pełni konfigurowalna i może być łatwo aktualizowana ze zdalnej lokalizacji.

DOTRZYJ DO WIĘKSZEJ PUBLICZNOŚCI
Kioski interaktywne można dostosować, aby zoptymalizować zasięg odbiorców dzięki obsłudze wielu języków, zgodności z ADA, możliwościom VoIP i nie tylko.

ZWIĘKSZ EFEKTYWNOŚĆ
Interaktywne kioski cyfrowe mogą usprawnić wiele procesów, zwiększając wydajność w wielu branżach, od administracji rządowej po handel detaliczny.

POPRAW DOŚWIADCZENIE UŻYTKOWNIKA
Dzięki zwiększeniu wydajności i ułatwieniu interakcji z informacjami, interaktywne kioski cyfrowe mogą poprawić wrażenia użytkownika. Kioski multimedialne to rozwój, który warto wykorzystać w swojej firmie.

POŁĄCZ + ZAANGAŻUJ
Interaktywne kioski cyfrowe łączą i angażują użytkowników, umożliwiając im gromadzenie przydatnych informacji i interakcję z nimi.

By admin