tworzenie sklepów

Każda witryna eCommerce musi udoskonalić trzy różne rzeczy: estetykę, funkcjonalność i doświadczenie użytkownika. Wiele stron internetowych jest silnych tylko w jednym z tych obszarów. Niektórzy całkiem dobrze radzą sobie z dwoma z nich. Najlepsze strony internetowe, do których klienci wracają raz po raz, opanowały wszystkie te trzy podstawowe zasady. Tworzenie sklepów internetowych wymaga zaangażowania oraz wysokich umiejętności.

Estetyka odnosi się do docenienia i zrozumienia piękna i dobrego smaku. W projektowaniu stron internetowych przekłada się to na potrzebę stworzenia strony internetowej o możliwie uniwersalnym charakterze, zamiast budowania strony według osobistych upodobań projektanta . Krótko mówiąc, musisz pomyśleć o tym, co lubią Twoi klienci, czego chcą i jak chcą korzystać z Twojej witryny — a nie o tym, co Ty osobiście lubisz.

Ustalenie, w jakim stopniu Twój gust może mieć na Ciebie wpływ, gdy zdecydujesz się na najlepszy wygląd swojej witryny, może być trudne, zwłaszcza jeśli tworzysz bardziej unikalny sklep eCommerce . Czy Twój ulubiony kolor naprawdę jest najlepszym kolorem tła Twojej witryny? Na szczęście obecnie dostępnych jest mnóstwo danych na temat tego, co działa w projektowaniu stron internetowych, a co nie. Najlepsze kolory (w tym nasycenie i kontrast), czcionki, układy, obrazy i wszystko inne można powiązać z rzeczywistymi liczbami, które pokazują, jakie opcje projektowe preferują klienci. Klienci zawsze będą spędzać więcej czasu i energii na stronie, którą lubią, i dotyczy to wszystkich rodzajów zaangażowania, od czytania po zakupy, dlatego warto przestrzegać tych wskazówek.

Nagłówek sklepu internetowego to miejsce, w którym dzieje się wiele akcji. Jest to główna strona „tytułowa” Twojego sklepu internetowego, która zawiera elementy działań o najwyższym priorytecie, takie jak opcje logowania/koszyka/rejestracji i inne. Projektowanie sklepów internetowych powinno zawierać już te opcje:

  1. Logo — obraz HD, który reprezentuje tożsamość Twojej marki. Idealnie powinien znajdować się w lewym górnym rogu Twojego sklepu. Chcesz zaprojektować własne logo? Ten przewodnik pomoże Ci zacząć.
  2. Pasek wyszukiwania — załóżmy, że sprzedajesz mydła, a potencjalny klient trafia do Twojego sklepu internetowego. Ten klient chce mydła o zapachu lawendy, ale nie wie, czy je masz, po prostu patrząc na swoją stronę główną. Wpisują więc słowa „mydło lawendowe” w pasku wyszukiwania. Ta sekcja umożliwia klientom bezpośrednie wyszukiwanie tego, czego szukają. 
  3. Śledź zamówienie — gdy klient dokona zakupu, będzie chciał wiedzieć, gdzie znajduje się jego zamówienie. Ta sekcja pozwala im śledzić status partnera wysyłkowego z zamówieniem. 
  4. Koszyk – Klienci mogą zobaczyć, ile produktów znajduje się obecnie w koszyku po zalogowaniu. Gdy klient kliknie tutaj, mogą rozpocząć proces realizacji transakcji. 
  5. Logowanie/Rejestracja — ważne działanie, które umożliwia obecnym klientom zalogowanie się, a nowym klientom zarejestrowanie się w celu dokonania zakupu. Pro wskazówka: zezwól klientom na logowanie się również jako gość (pozostaw tylko numer telefonu lub adres e-mail) 

Kategorie

Ta sekcja umożliwia klientom poruszanie się po Twoim sklepie, wybierając z rozwijanego menu głównych kategorii. Najlepiej byłoby, gdyby głównymi kategoriami Twojego sklepu były – Strona główna, Sklep, Informacje i Kontakt. 

Baner bohatera

Pomyśl o pierwszym obrazie, który powinni zobaczyć Twoi klienci, gdy trafią do Twojego sklepu internetowego. Twój główny baner zawiera do 10 obrazów HD, które chcesz, aby klienci widzieli, gdy tylko odwiedzą Twój sklep. Jak wgrać idealny obraz? Mamy kilka sugestii. 

Wybrane kategorie

Polecane kategorie w Twoim sklepie internetowym wyświetlają najpopularniejsze, najbardziej ulubione główne kategorie, które Twoi klienci lubią oglądać. Na przykład – jeśli sprzedajesz przyprawy, takie jak Kashmiriyat , polecane kategorie mogą obejmować również wszystko, co sprzedajesz – na przykład rośliny strączkowe, pożywienie itp. Więcej informacji znajdziesz w ich sklepie. 

Polecane produkty 

Tutaj pokazujesz najczęściej kupowane/popularne produkty lub usługi w Twoim sklepie. Możesz zaktualizować tę funkcję na podstawie historii zakupów klienta. Pod tym zobaczysz – 

  1. Tytuł i zdjęcie produktu — tutaj są wyświetlane kopie i zdjęcie produktu. 
  2. Dodaj do koszyka — umożliwia klientom dodanie ilości (liczbę przedmiotów), sprawdzenie ceny i udostępnienie opcji „Dodaj do koszyka”, aby mogli dokonać zakupu. 

By admin